Korábbi rossz tapasztalatok miatt választottam a székhelyszolgáltatást

Történt egyszer, hogy a főbérlőm nem szólt, hogy a korábban a lakásban lakó személynek díjhátraléka volt a gázszámlát illetően, amit aztán rajtam akartak behajtani. Természetesen a dolog teljesen felháborított, és eldöntöttem, hogy nem fogom hagyni magam, a sarkamra állok. Egy ismerősöm javaslatára az energiafogyasztók érdekképviseletéhez fordultam, mert nekik fontos, hogy az ember jogosan fizessen az energiafelhasználása után, ne kelljen már más tartozása miatt hátrányt szenvednie. Szerencsére az ügy sikeresen zárult, és nem kellett kifizetnem a jogosulatlan hátralékot. Ez az eset után az élet minden területén sokkal körültekintőbb lettem, nem volt ez másként akkor sem, amikor saját vállalkozást szerettem volna alapítani. Teljesen véletlen találtam rá a Székhelyszolgáltatás24 oldalára, amikor a kereső olyan kulcsszavakat ajánlott nekem, hogy újlengyel székhelyszolgáltatás. Már csak kíváncsiságból is rákerestem, mert őszintén megvallom, fogalmam sem volt, hogy mi is az a székhelyszolgáltatás.

Szerencsére ebben a témában gyorsan okosabb lettem, ugyanis a cég weboldala teljesen tisztán és érthetően magyarázta el, hogy mi a szolgáltatásuk lényege. Kétféle székhelyszolgáltatás van, az egyik Budapesten, a másik Újlengyelen. Ez utóbbi településen azért nyitott a cég irodát, mert Újlengyelen nem kell iparűzési adót fizetni, ami egyedülálló dolog hazánkban. Éppen ezért, amikor megnyitották az újlengyeli irodájukat, a vállalkozások körében nagy sikert aratott. Ennek több előnye is van az iparűzési adómentesség mellett, mint például az, hogy nem kell egy irodát bérelnünk, ami egy induló vállalkozás esetében nagy anyagi könnyebbséget jelent szerintem. Legalább is nekem már itt szimpatikussá vált a cég. A vállalkozáshoz érkező küldemények precízen átvételre kerülnek, melyet aztán iktatnak és a postai úton történő megküldés mellett elektronikusan is meg fogjuk kapni. Épp ebből kifolyólag nem kell a postára sem mászkálni, ezzel el lehet kerülni a rengeteg időt felemésztő sorbanállást is. Nem kell a váratlan időben érkező hatóságokat sem az otthonunkban fogadni, továbbá az esetlegesen előforduló hatósági kényszerintézkedéseket sem nekünk kell tűrni, hanem a székhelyszolgáltatónak Újlengyelen.

Teljes székhelymenedzsmentet vállalnak, amibe beletartozik többek között a cégtáblára a cégnév kihelyezése. Ez azért fontos, mert a céghelyet kötelező cégtáblával megjelölni úgy, hogy az a közterületről is jól látható helyen legyen. Az ezzel kapcsolatosan előforduló jogszabálysértés miatt nem kell az ügyfeleknek aggódnia, mert a cég mindent úgy intéz, hogy az megfeleljen a hatályos jogszabályi előírásoknak. Az érkező leveleket a postán átveszik, mindehhez nem kell más, mint egy postai meghatalmazás. Minden levelet beszkennelnek, és jogszabályszerűen elküldik a cégvezetőnek, a leveleket e – mailben és postán is továbbítják, hogy biztosan eljusson az emberhez a szükséges információ. Nagyon tetszett, hogy biztosítanak tárgyalót is, ha ellenőrzésre vagy tárgyalásokra kerül sor. Ha ez havonta egyszer történik meg, akkor nem kell érte pénzt fizetni.

Volt néhány kérdésem, amire nem találtam meg a választ a weboldalon, de nem kellett aggódnom emiatt, mert van lehetőség kapcsolatfelvételre is a céggel. Lehet őket hívni is, illetve üzenetet küldeni is, kinek melyik a kényelmesebb. Én az üzenetküldést választottam, mert úgy biztosan nem alkalmatlan időpontban keresem őket, hanem elolvassák, amikor tudják. Nagyon jól tettem, hogy a korábbi tapasztalataim miatt óvatosságból igénybe vettem a székhelyszolgáltatást, mert nagyon megkönnyítette a vállalkozásom elindítását. Azóta mindenkinek csak ajánlani tudom az újlengyeli székhelyszolgáltatást, hiszen egy ilyen dolog amúgy is rengeteg stresszel jár, így legalább, még ha csak minimálisan is, de egy kis stressztől meg tudja magát kímélni az ember.